Over ons

Bruut Amsterdam is een productiemaatschappij waar next-level online video content wordt ontwikkeld én geproduceerd. We helpen bureau’s, merken en zenders, online, met het vinden en uitbouwen van een duurzaam en betrokken publiek door middel van online video.

We geloven erin dat merken de ‘nieuwe zenders’ zijn; maar als je wil dat je ‘zender’ scoort, moet die wel juist geprogrammeerd zijn. We leven niet meer in het tijdperk waarin je geforceerd een commercial blok moét kijken voor je aan je favoriete programma verder kunt. We leven in een tijd waarin jouw favoriete programma van een merk afkomstig kan zijn.

Ons jonge team bestaande uit creatieven en producers werkt op een dagelijkse basis aan spraakmakende online video’s. Dat zijn losse producties, campagnes, pre-rolls, strategieën én online formats: live, scripted en non-scripted.

We helpen bureaus, merken en zenders, online, met het vinden en uitbouwen van een duurzaam en betrokken publiek. Altijd gericht op het intrinsiek inspireren en fascineren van een doelgroep; met een focus op engagement, Want 100.000 views zijn tof, maar 100.000 mensen die het met elkaar over je video hebben nog toffer.

Eerder werkten we al voor: The Coca Cola Company, Microsoft, L’Oreal, Maybelline, NYX Cosmetics, Kentucky Fried Chicken, Miele, Veronica, Opel, Renault, Dacia, ING, Rabobank, Singapore Airlines, Transavia, Wehkamp.nl, Albert Heijn, de KNVB, Ziggo, PostNL, NS, Essent, Warner Music, Top-Notch, 8Ball Music, Affligem, Soa Aids Nederland, Nederlandse Transplantatie Stichting, Capgemini, de Kamer van Koophandel, Rotterdam Philharmonisch Orkest, Timor Steffens (Danser), Rico Verhoeven (World Champion Kickboxing), PWC, telecomprovider Bliep, Gemeente Rotterdam, and Airbus Space and Defense.

Meer over onze visie
Deniz Alkac

Deniz Alkac

Executive Producer & MD

'Niemand heeft ooit voor zijn plezier naar een reclameblok gekeken op televisie, dus zal ook niemand dat ooit doen op YouTube. Het gaat online om het vinden van een duurzaam publiek. Put your audience first. De tijd van linear en een reclameblok waar je niet voorbij kunt zappen is voorbij.


Meer over Deniz